Bar Online rezervácia

FAQ

1. Mám záujem o služby v INLY, čo mám robiť?
Ďakujeme, že máte záujem o služby v INLY, teší nás to. Kontaktujte nás, prosím, prostredníctvom kontaktného formulára na stránke, napíšte nám na info@inly.sk alebo sa nám ozvite telefonicky na číslo uvedené v časti Kontakt.

2. Ako zistím, ktoré služby sú pre mňa vhodné?
Základným predpokladom Vášho zapojenia je absolvovanie vstupnej konzultácie s odborníkom (psychológom, liečebným pedagógom, psychoterapeutom), ktorý Vás vypočuje a navrhne Vám vhodný postup a podporu vhodnú priamo pre Vás.

3. Rád by som prišiel/prišla, ale neviem, ku komu ani na aký typ služby. Poradíte mi?
Je skvelé, že zvažujete starostlivosť o seba. Je zároveň pochopiteľné, že výber odborníka alebo služby nie je pre Vás jednoznačný. Pokiaľ máte pocit, že chcete navštíviť psychológa, môžete si pozrieť ich profily na našej stránke a požiadať o termín u konkrétnej osoby, alebo Vám poradíme, prípadne navrhneme odborníka podľa Vašej časovej dostupnosti. Ak chcete ísť ku koučovi, postup je rovnaký. Ak neviete, čo je pre Vás lepšie alebo zvažujete skupiny, dohodnite si vstupnú konzultáciu u nášho psychológa/terapeuta a on Vám poradí. Pre koučingy pre matky nie je potrebné absolvovať vstupnú konzultáciu, môžete sa nahlásiť priamo.

4. Ako vyzerá priebeh podpornej skupiny a koľko ľudí sa jej zúčastňuje?
Podporných skupín sa zúčastňuje osem až dvanásť ľudí, ktorých spája vôľa nájsť podporu pri riešení obdobných otázok či záťaží. Členov skupiny vyberá odborník po vstupnej konzultácii so záujemcom. Každá skupina je vedená dvoma odborníkmi (psychológ, liečebný pedagóg, psychoterapeut), ktorí usmerňujú jej priebeh. Členovia skupiny zdieľajú vlastné skúsenosti, vyjadrujú sa k otázkam, ktoré ich ťažia alebo počúvajú ostatných členov či odborníkov. Pravidelná účasť na skupinách pomáha pri pochopení toho, čo sa v klientovi deje, pomáha mu lepšie sa s tým vysporiadať, predchádzať ťaživým situáciám a celkovo viesť ku kvalitnejšiemu životu a prežívaniu.

5. Môžem sa zúčastňovať podporných skupín, aj keď nie som komunikatívny typ?
Podporu v oblasti duševného zdravia poskytujeme širokému spektru ľudí, každý z nás je výnimočný, má osobité nastavenia a potreby. Sami určujete, kedy a v akom rozsahu sa chcete zapojiť do diskusie. Ak počas niektorej zo skupín nič nepoviete, je to úplne v poriadku. Na druhej strane, otvorenie sa a zdieľanie s ostatnými Vám môže viac pomôcť.

6. Sú stretnutia skupín diskrétne?
Diskrétnosť je jedným zo základných pravidiel práce v podporných skupinách. V prípade akýchkoľvek otázok, prosím obráťte sa s dôverou na odborníka, ktorý vedie Vašu skupinu.

7. Ako si zarezervujem alebo zmením termín?
V prípade, že máte záujem o služby v INLY, napíšte nám cez formulár na úvodnej stránke, pošlite e-mail na info@inly.sk alebo nám zavolajte na číslo uvedené v Kontakt. Zmena alebo zrušenie rezervovaného termínu je možná 24 hodín pred dohodnutým termínom (počítajú sa pracovné dni, nie dni pracovného voľna alebo víkendy). V prípade včasného zrušenia alebo žiadosti o zmenu termínu individuálnej služby sa pokúsime nájsť pre Vás iný vhodný termín. V prípade, že nie je možné, aby ste sa zúčastnili skupiny, prosím taktiež nám dajte vedieť najneskôr 24 hodín pred plánovaným termínom. V prípade skupiny nevieme žiaľ garantovať jej náhradu, ale pokúsime sa pre Vás nájsť vhodné riešenie. Pokiaľ ste si zakúpili program služieb (na 3, 6, alebo 12 mesiacov), ich časová platnosť je obmedzená na dané časové obdobie. V prípade včasnej žiadosti o zmenu termínu sa samozrejme pokúsime nájsť náhradný termín alebo iné vhodné riešenie.

8. Platím za služby poskytované v rámci INLY?
Snažíme sa pre Vás sprostredkovať kvalifikovaných a skúsených odborníkov a profesionálne služby. Z toho dôvodu je poskytovanie našich služieb naviazané na členský poplatok. Bližšie informácie o členskom poplatku nájdete na naše stránke v časti Cenník. Konkrétne informácie Vám tiež poskytne náš odborník pri vstupnej konzultácii a nastavení Vášho programu.

9. Ako uhradím členský poplatok?
Členský poplatok môžete uhradiť v hotovosti alebo prevodom na účet uvedený v časti Kontakt. Poplatok je potrebné uhradiť pred objednanou službou, resp. najneskôr na mieste pred jej začiatkom.

10. Čo ak mám iné otázky? 
Mrzí nás, že ste tu nenašli odpoveď na Vašu otázku. Pošlite nám ju, prosím, prostredníctvom kontaktného formulára na stránke alebo nám napíšte nám na info@inly.sk. My sa Vám ozveme späť.